Körlektion

Äntligen !!
Nu är jag på väg in till Göteborg för att ha min sista körlektion innan min uppkörning ! Det känns så skönt att jag snart är färdig med körkortet ! 
Som jag har kämpat med denna jäkla körningen, o nästintill bara i körskolan då vi har en automat bil hemma. Visst har jag lånat manuella bilar med. Men det är ändå inte samma sak. Det blir inte lika mycket naturlig körning som det hade blivit med en manuellbil hemma. Men skit samma. Varför vara bitter?! Jag har snart mitt kort. Jag är vid mållinjen . Ska bara fixa sista hindret med innan jag kan andas ut igen :) 
Sitter och kollar på bilar hela tiden med :) bara det är en sån lycka nu haha, nu tittar jag inte och bara drömmer och önskar att jag kunde få köra och köpa den ! Utan nu är det mer verkligt. Jag har snart mitt körkort och kan därför titta på bilar och jämföra, för om ett par dagar ska jag köpa en bil !! Mohaha..

Känslan när jag klarade mitt teoriprov igår är obeskrivlig ! Det blev ett sånt lyckorus i hela kroppen. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta .. Mötte upp Connie på parkeringen utanför trafikverket på Hisingen, o bara hoppade av lycka :D 

/z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0