Körlektion igen .... Suck !!

Sitter på bussen ännu en gång för att ha en körlektion, tröttnat nått så fruktansvärt på detta bussåkandet ! Men förhoppningsvis blir detta sista körlektionen (andra gången jag skriver denna meningen i bloggen !! ) 
Börjar undra om jag ens kommer lyckas ta nått körkort ! 
Men känns som att just nu är en bra period i livet, var på arbetsintervju förra veckan och igår ringde dom upp mig och sa att jag har fått jobbet !! så nu har jag två jobb, en fantastisk sambo och en helt magisk liten dotter och våran lilla stjärna Daisy, :) det känns bra nu! Nu är det bara kortet som fattas !! Vaaaaarför satt alla mina körlektioner så jävla klockrent sen kom uppkörningen och gick så piss, kändes inte så när jag körde men eftersom jag blev kuggad så gjorde den uppenbarligen de :/ 
Jaja hur som helst, har körning mellan 11:10-13:05 igen.. Å om ett par dagar är det dags för uppkörning nr 2 !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0