Nya pärlan !

Eftersom jag är i fullgång med kortet så var det på tiden att byta ut våran älskade Volvo V:50 mot en Volvo V:70 ! Nä men det har inte med att jag håller på med kortet att göra ;) vi var i behöv av en större bil då vi har oftast hundbur, barnvagn, packning & skötväska i bilen. Så hittade vi en bil vi fastnade för .. Tyvärr är det en automat men Magnus är nöjd med det ;)
När mitt kort som snart är färdigt blir det en liten söt bil till mig :) jag behöver ju inte åka runt med hundburen ;)

Just nu är vi på väg hem till våra kära vänner Erika & Kim i Alingsås, Erika som jag umgicks med nästan dagligen när vi bodde i Alingsås .. Saknar det nått så fruktansvärt mycket !! Men nu ska vi ses :D

Sen står det storhandling på schemat.. "Suck" detta återkommande "nöjet" fy ! Men det är väldigt behövligt hemma. Ekar i våran annars överfyllda frys ..

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0