Friska, krya och nya tag..

Varit friska och krya ett tag nu.
Allt runt omkring börjar lugna ner sig lite med.

Dagarna flyter på om dom måste göra, även fast man ibland vill pausa eller snabbspola dagarna.. Men dygnet här ju sina 24 timmar i vilket fall. Hur mycket man ibland vill ändra på det så går det inte.. Men får vara nöjd ändå. Finns alltid dom som har det sämre.
Det är någonting jag har tänkt på. Fy fan vad jag kan klaga och vara missnöjd med saker här i livet, som tex Izabellas sömnproblem, men hallå?!! Jag har ett friskt barn som faktiskt vaknar upp varje morgon ! Eller på middagen vi ska äta, jag har iallafall middagsmat på bordet! Allt jag kan klaga på kan man vända till någonting positivt som gör att man uppskattar det man har istället..
Jag måste verkligen sluta vara missnöjd på små skit grejer hela tiden..

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0