Träning !

Har precis avklarat ett kortare pass för rumpan och ett för magen.. Eftersom jag inte kan komma iväg till något gym så laddade jag ner en app (träningspass) så kan jag röra på mig hemma under mammaledigheten ändå :) känns skönt!
Ska ge lillan lite frukost nu för att sen ge oss ut på en liten powerwalk idag med.. Känns i mina ben kan jag ju villigt erkänna ;) GÖÖTT !!
Dock hatar Izabella det hon börjar gallskrika efter ca 1,5 km och hon är då otröstlig .. Men det hindrar inte denna morsan! Döfläsket SKA bort nu, en gång för alla!!

Ska på bröllop om några veckor så då jävlar ska jag iallafall vara lite mindre än idag !! Ska väga mig idag med så jag har koll på vikten ! ETT MÅSTE !

Frukost dags !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0