Shopping

Idag står det shopping på schemat med bästa vännen Therese ! Vi har liksom lite kommit ifrån varandra sen jag fick Izabella. Blir ju lätt så. Jag och Tessan var förr väldigt spontana av oss, men nu för tiden fungerar det ju inte riktigt så för min del. Krävs en hel del planering och tid om jag ska iväg någonstans. Är inte bara att slänga jackan över axeln och dra.
Men idag har jag turen att Izabellas farmor ska ha henne ett par timmar så jag och faster Therese kan gå runt och kolla i affärer och bara vara som före en stund :) det ser jag fram emot :) myspys !
Magnus ska hjälpa sin pappa med nått som har ned markisen att göra, men den skulle ner nu och göras i ordning inför nästa säsong eller va de nu va.

Det är ju så underbart när vi har gjort oss helt klara här hemma för att åka upp till Magnus föräldrar, så självklart vill Izabella har mat och sedan sova. Så nu sitter vi och väntar på att hon ska vakna.. Kul !

Jaja. Sånt är livet


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0