nattning av izabella

Ding Ding Ding, det dagliga kriget är igång..

Hur svårt ska det vara för en 5månaders bebis att sova ?!! Alltid massa skrik.. Slänga ut nappen och putta bort nappflaskan, hade hon kunnat så hade hon säkert puttat bort mig med.. Förstår inte varför hon inte bara kan blunda och sova. Hon är ju liksom supertrött..
Förstår inte själva grejen, det måste vara jättejobbigt och påfrestande för hennes lilla kropp att skrika sig knallröd i ansiktet var eviga kväll.. För det är sjukt påfrestande för mig att höra detta varje kväll. Känns som att jag har testat alla möjliga sätt för att få henne att sova på en lugnt, normalt sätt men ingenting hjälper.. TIPS ??! NÅGON??

Johanna som är på besök tog precis över för mig en stund. Man blir ju helt slut efter ett tag. Försökt nattat henne sen 19:30 utan resultat.. Försökte få henne att leka sig trött med, men de passade inte eller.. Så ikväll är det VERKLIGEN uppskattat att ha Johanna på besök, AVLASTNING !!! Guld värt !

Nä, men om jag ska avlasta Johanna lite och bytas av..?

Fast nä, det verkar gå så bra i Johannas famn. Izza halvsover typ.. Kanske dumt att gå in och störa då?

Fick nyss meddelande av älsklingen. Han är i Borås på väg hem nu. Men han måste först upp till firman i Alingsås sedan till Maxi för att köpa modersmjölkersättning till snuttan, det räcker inte ens till nattflaskorna..

Babbel babbel babbel.. Ointressant till 100%


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0