Magen !

Ont i magen igen !!
Känns precis som det gjorde i söndags. FAAAAN kan inte åka på den skiten igen, inte idag iallafall, inte denna helgen över huvudtaget, vi åker nämligen till Danmark imorgon. Magnus fyller 26. Och förra året firade han inte sin födelsedag då jag var gravid och han hellre var hemma med ett surt, kräkandes preggo än att dricka, ha kul & firas av sina vänner.. Så i år bjuder jag honom till vårt kära grannland med övernattning på hotell, middag, dricka ja allt. Han ska inte behöva betala en krona för detta. Nu är det min tur att skämma bort min fina !
Izabella ska vara hos sin farmor fr.o.m. Ikväll till söndagskväll.. Hur ska jag fixa det?! Kommer gråta blod !!
Så ni förstår ju att det inte riktigt passar sig att bli dålig nu :(

Nu ska jag snabbvila/sova medan Izza gör det :)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0