Danmark !

Magen blev inte bättre under fredagen, inte heller lördagsmorgonen men iväg åkte jag , och det är jag glad för. Länge sen jag hade en sån bra och mysig helg. Dock saknade jag lilla Izabella sjukt mycket. Men dagarna sprang iväg. Lördagsmorgonen började med en laxmacka på båten och en xider , sedan en smirnoff ICE & efter det en drink, rosa pantern.. Sen lite spelande på maskinerna på båten och lite lotter på spritlotteriet. Dock utan vinst, men kul var det :)
Sen började jag och Lena må sådär bra, båten gungade en hel del .. Usch.. Väl i Danmark gick vi till vårt hotell , stod i kön i nästan 40 min för incheckning . Jag och älsklingen , Lena & Björn fick våra rum. Men Maria & Björn fick vänta till 4 (vi fick våra halv 2) efter uppackningen på rummen blev det bad i badlandet. :D massor av barn även fast de var 5 månader efter förlossning så visade jag mig i badkläder.. Vi badade till runt 8 på kvällen.
Efter lite duschade och sminkning så blev det lite drinkar i lobyn sen middag (21:45) i restaurangen .
Sen var väl planen att vi egentligen skulle ut på stan och kika lite. Men småbarnsföräldrar som jag och M är så började ögonen och kroppen säga ifrån så de blev tidig läggdags för oss ;) sånt som händer. Men det var ändå så jäkla trevlig :) nästa gång vi åker dit, för det blir garanterat en nästa gång så blir det familjen :) funderar på en trip på min födelsedag om 6 månader. Så är Izabella 11 månader så då blir det bad och mys med familjen Svensson-Peterson ❤

Slänger in lite bilder. Fler kommer när jag har fått dom av de som hade med er kamera 😉


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0