- Lerum

Sitter just nu på bussen på väg hem. Varit i Lerum en sväng, träffat maddiepaddie, Johanna och även favoriten Victor en stund :) mysigt.
Blev en ny tröja till Izabella och ett par raggsockar :) och skilda världar säsong 6 till mig ;) nu när jag har kommit in i mammarollen till 100% ser jag att det finns möjlighet att hinna se den, även om det bara är små snuttar här och där så kommer jag ändå hinna se den :)

Just nu ligger Izabella och sover i vagnen, hon har sovit i ca 40 minuter nu, så lagom till vi kommer hem så kommer hon garanterat vakna ;) underbart !

Idag jobbar Magnus 7-21 bortanför Borås någonstans.. Får väl se när han har tänkt att komma hem ikväll. Blir en lång dag då jag har henne själv hela dagen/kvällen. När man är van vid att M kommer hem strax innan 17 på dagarna och man på så vis har lite avlastning till att stå själv.. Men de är inga problem :) tänkte ta mig en promenad bort till min kära mormor sen ändå :)


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0