Saknad !

Satt precis om läste på min brorsdotters blogg (www.joannasvensson.blogg.se)
Hennes rubrik va "9 dagar kvar" det var då de plötsligt slog mig. Om 9 dagar åker min älskade lilla lilla lilla Joanna iväg, hennes 19 år räknas inte alls hon är min lilla ! Hon har varit är min "lillasyster" utan Joanna & Jim vid min sida skulle jag inte stå på benen idag ! Så hur sjutton ska jag klara min 12-24 månader utan henne ! Visst kommer hon hem till jul. Men sen försvinner hon lika fort igen..
Hon ska jobba som barnflicka i st. Petersburg.

Älskade lilla Joanna. Detta kommer bli ditt livs äventyr, men snälla var rädd om dig. Din otroligt hönsiga faster kommet oroa ihjäl sig efter dig !
Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0