SaknarDigMassor

Pratat massor med Joanna den senaste tiden . Det är tungt att prata med henne då jag alltid börjar sakna henne mer och mer för varje sms/samtal.

Men idag har det varit extra jobbig då hon själv förklarade vilken hemlängtan hon har haft just idag. Det fick mig att tänka ännu mera på henne ! Varför fick hon denna jävla skit idéen att åka iväg i minst 1 år !! VARFÖR !!
Jävla skit familj som fastnade för henne! Jävla skit länder hon åker till! Jävla skit Joanna som åkte ifrån mig ! Jävla skit jag som inte ser det positiva i hennes äventyr ! Jävla skit Izabella att ha en sån underbar gudmor/kusin jävla skit på allt !!!

Men snart är det jul, eller jag längtar bara till den 21 december i år faktiskt .. För då kommer min snutta hem ett par dagar för att fira julen med oss ! Det är fan lycka de !


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0