Besök !

Märks att man är frisk nu..
Mamma kom som sagt tidigt i morse. Sen vid ca 9 kom min storebror med ena hans son Oliver hit. När dom skulle åka gick mamma in i de som ska bli Izabellas rum och trampade på en glasbit (?!) jävla tur att det var en vuxen människa och inte Izabella som fick den i handen, magen eller benen så som hon ålar sig, men stackars mamma ! Med lite jävlar anamma, nålar, tänger och pincett så var biten ute igen !

Nu har jag precis lagt Izabella för hennes förmiddagslur och jag ska plocka bort i köket medan vi inväntar nästa besök! Nu blir det av Felicia & Milo :)

Minns ni förresten att Izabella hade fotografering den 2 november? Igår fick vi se bilderna :) så fin min lilla plutta blev ! :D

Tänkte visa 1 av de 4 bilderna :))

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0