Upprörd till 1000!!!!!

Är så förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen !!
Ligger allting i sängen lagom till BB som börjar 22:00.. Gjorde även det idag..
Men klarade knappt av att kolla klart på det.. Denna människan Sipan är nog Den vidrigaste människan jag har sett.. Fy fan vilken idiot.. Jag hoppas verkligen att tv11 gör någonting för att visa att dom inte accepterar sånt beteende ! Typ sådär PLOCKAR UT HONOM UR BB-HUSET !
Det är inte okej att mobba folk så som han gör ..
Först Hannah W, sen en sväng på Joe, & nu på Amandus, men nu gick det alldeles för lång mot Amandus..
Så ut med Sipan nu.. Jävla ******Svin!!


Kommentarer
Postat av: Sojkas Framtid

Vad har jag missat???!! :(

2012-03-22 @ 14:37:17
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Sojkas Framtid

Förstår att du vill mkysa med bebisen nu! :)

kram♥

2012-03-22 @ 14:41:45
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0