Sömn sömn härliga sömn

Vart har sömnen tagit vägen..
Vill kunna sova lite längre på morgonen istället för att vakna som idag 5:13. För nu vet jag ju att jag kommer ligga vaken till ca 8-9 för att sen somna om till 12 någon gång.. Åå va e de för sjuk sovrutin då??

Det sparkar och bökar som sjutton i magen just nu :) så otroligt mysigt :) men samtidigt lite tröttsamt eftersom det är min kisseblåsa som blir utsatt ;) men det kan jag leva med, med tanke på att det vara är 25 dagar kvar tills det lilla underverket är beräknat att komma :)
Funderar lite över hur vi ska göra när vi väl har kommit upp på BB.. Om allt ser bra ut då vill säga.. Är det kanske inte skönare att åka hem å få en vardag istället för att ligga på ett sjukhus.. Jag som har sjukt svårt att sova i nån annan säng än min egna.. Men samtidigt kanske det är skönt att ha de där dagarna på sjukhuset då allting är nytt.. Men aa jag vet inte.. När amningen har visat sig att fungera eller inte så vill jag åka hem..
M tänker dock lite annorlunda där, men de e jag som har fött barn, alltså inte mer än rätt att jag får bestämma de ;) mohaha :-p en fördel med att vara tjej ;)

/ z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0