Ingen bebis

Som sagt, ingen bebis än.. Förstått att några började spekulera om de så det inte har blivit någon uppdatering sen igår..

Bjöd mamma, mormor & Joanna på grillat igår.. Grillad fläskfilé, kroketter, halumi (nån ost) broccolisparris, potatissallad & till efterrätt blev det glass.. Mormor vart överlycklig av att slippa laga mat & ha oss där på middag.. Sätta sig vid ett dukat bord är inte direkt vardag för henne :)
Maten blev en total succé :D

När klockan började närma sig 20:30 så försökte jag få M att vilja åka hem.. Tss, som om de skulle gå ;)
Gick bort till garaget och hejade på de som va där, sen gick jag över till storebror som bor precis granne .. Satt där i ca 30 min, men kom M å vi åkte hem :)
Va inte hemma förrän runt 22:30 någon gång, då va de bara för mig att göra i ordning matlådor till M & smörgåsar till jobbet medans hans tog ut vovven på kvällspromenad..
Väl i säng så somnade M sjukt fort..
Men jag har legat och vridit mig precis hela natten i en jäkla smärta ska jag säga :-O inte okej !

Imorgon är bebis beräknad att komma.. Hm, får väl se hur de blir med den saken ;)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0