Flytta idiot-jävel !!!

Fy fan vad jag hatar våran jävla granne som alltid ska störa & hålla på.. 7:25
Sätter han igång och dammsuger & stormar ut genom porten och piskar mattorna o en in genom porten igen osv.. Allt för att jävlas ! Menar hallå, vem fan sätter igång och dammsuger 6 dagar i veckan och alltid börjar mellan 7-7:30 :-O

Jag är såå trött på att bo i lägenhet nu !! Kan vi inte bara hitta ett hus/bostadsrätt som vi vill bo i så vi kan lämna detta jävla stället !!




För övrigt så har jag sjukt ont i dag, känns som att bebisen känner för att trycka ut sitt huvud själv.. Men de går väl över när min irritation mot grannen börjar släppa.. Ååååå!!!!
- Må han brinna i helvetet !!


Kommentarer
Postat av: Sojkas Framtid

Fy vad jobbigt!! Kan du inte ringa på och säga till?



Krams ♥

2012-03-20 @ 13:10:28
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0