Äntligen..

Nu har jag äntligen fått framkallat alla kort jag har tänkt att använda i bebisens fotoallbum.. Men även många andra.. bla 2 stycken förstoringar ett på mig & Magnus som är taget 2007 på min födelsedag. Men de kortet har liksom alltid haft en speciell betydelse för oss och vi både bara äääälskar det :) och ett kort på Daisy när hon var valp och blev passad av Lena 6 björn.. Tror tom att det är Lena som har tagit de kotet..
Sen blev det lite småförstoringar med.. & 124 st kort på vanlig framkallning :) Ååå va roligt jag kommer att ha nästa vecka när dom kommer :D Wiiie

Nu blir det att äta lite mat..
Ikväll blir det mello-finalen hemma hos familjen Peterson.. :)




Framkallning nr 1


framkallning nr 2


/z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0