7 dagar

Slänger oss in i sista veckan på graviditeten enligt BF datumet som är på fredag, alltså om 7 dagar..
Dock så räknar jag med att gå över , tyvärr :( jag själv tror ju på att bebisen kommer ut den 2 April.. M tror att bebisen kommer redan på onsdag, alltså om 5 dagar den 28 Mars..
Känns helt galet att det faktiskt är så nära nu.. Bebisen kan komma allt ifrån nu fram till den 13 April då jag isåfall har gått över 14 dagar och de betyder ju igångsättning i Borås de jag har planerat att föda..
Så dit jag ville komma är att om högst 21 dagar är jag och M föräldrar till en underbar liten "hemligt":D
Ååå vad jag längtar..

Både jag och M trodde att de va dags igår kväll, va helt 100 på de.. Men inte de inte.. Sitter här även idag fet och gravid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0