23 års dagen..

Kanske lite konstigt att en 23 åring känner sig gammal.. Men det gör jag faktiskt.. Är överlycklig att lilla bebisen ligger i magen annars skulle jag har haft ångest över den tickade klockan.. Men hur som helst. Födelsedagen var jättebra.. Lugnt och skönt hela dagen.. Inte massa stoj o sånt.
Magnus & jag åt en mysfrukost :)
Sen åkte han o pillade med båten och jag åkte till mamsen. Joanna kom senare dit och gjorde i ordning landgångarna :) så fina blev dom & såååå goda :) anlita henne till era nästa kalas ;) de kommer jag göra :D haha

Presenterna va såå uppskattade & superbra !
• Skilda världar vol 5
• Twilight
• Red state
• Presentkort - HM (underbart att ha när graviditeten är över ! :D )
• Presentkort på en klippning ( även den ska användas efter graviditeten :) )
• En "bra att ha" påse till bebisen. Innehöll blöjor, våtservetter, en mama tidning, kläder, våtservetter för ansiktet & händerna & mjukgörande kräm :)
• En blöjhink. ÄNTLIGEN ! :)
• påfyllning till mobilen (kör med kontankort ;) )

Idag blir det kalas med familjen Peterson :)

/z

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1803152/images/2012/pic_194397969.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1803152/images/2012/pic_194397969.jpg" class="image">

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0