Trött, irriterad med massa måsten - bra dag ??

Sovit kasst i natt. Varje gång jag har lyckats somna så har Magnus börjat snarka vilket har väckt Izabella.. Å så har de Hållt på hela natten.. Så när klockan va åtta å jag hade bytt och matat henne så blev jag förbannad för då hade Izza lyckats somna igen och Magnus väckte henne.. Så väckte honom o så åt honom att ta ned sig Izabella ut för nu va de min tur att sova lite ! Med lite sura miner från honom så tog han mer sig sin dotter ut i stora rummet så jag fick sova ut och vaknade inte förrän kl 11 :D kommer inte ihåg när jag vaknade av mig själv senast .. Så underbart skönt.. Så jag ligger fortfarande kvar i sängen , men hör ut Magnus tampas med att försöka förstå varför Izabella gråter.. Jag har svaret MAT , att han inte hör det på hennes skrik ;)

Dax att återgå till mamma-rollen..
Å Magnus till Diablo kan jag tro... Kul....not...


/z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0