Midsommar

Midsommar idag då.. Eller ja, dagen är snart slut.. Mår inte alls helt 100 idag faktiskt.. Dagen började mellan 5:40-9:00 med en mycket halv sovmorgon. Izabella pendlade mellan att sova, äta och "prata" under de timmarna.. Sen åkte vi hem till Acke, Michaela & Hugo för att sedan bege oss mot gräfsnäss midsommarfirande, men vi kom aldrig så långt utan blev sittandes där, vad kransar och pratade, spelade kupp och mös :) runt 15 åkte vi hem och landade lite innan vi begav oss hem till Magnus föräldrar för lite middag och tjötande. Izabella gjorde succé hos Magnus föräldrars 4 bästa vänner :) hon fick en snuttis av carin och Ingmar, en rosa får märket "dinglisar" bara äälskar de märket på bebis gosedjur :)
Efter middagen började jag må fruktansvärt illa och när det var dax för jordgubbar & glass vände de sig i magen på mig. Blev att tillbringa en stund på toaletten.. Vad glad att jag hann upp till andra våning och toaletten där, länge sen jag hade ett sånt illamående måste varit under mina 13 första veckor av graviditeten .. Men efter att jag hade fått upp allting så mådde jag mycket bättre, då lekte vi en slags lek som vi förlorade med 1 poäng (OTUR !! ) hatar att förlora ;)
Vi åkte hem runt 22:30 och nu ligger Izabella och sover, Magnus är ute med Daisy och jag sitter och bloggar lite.. Nått fel på min "blogg.se" App på min iPhone därav den dåliga uppdateringen de senaste dagarna..

Men nu kallar sängen... Imorgon packar vi ner de sista av lägenheten, tavlorna och alla fotografina vi har utplacerat lite överallt i lägenheten :) sen är vi redo för flyttstädet och vårt nya hem :D



/z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0