Äääntligen fungerar App:en igen !

Fy vad bloggen har blivit lidande sen appen slutade att fungera.. Eftersom vi packade ner dator bland de första grejerna inför flytten och vi inte har fått igång vårt internet här i den nya lägenheten än så har mobilen varit de närmaste internet vi har kommit. Så när appen inte har fungerat så har det inte blivit så mycket bloggande.. Men nu så är den igång igen så now i'm back ;) Izabella växer jätte fort här hemma känns det som, jag hinner liksom inte riktigt med.. På torsdag blir hon redan 3 månader (fast räknar man veckorna, alltså torsdagarna så blir hon 13 veckor) Imorgon är det dax för 3-mån vaccinet.. Eftersom jag hatar sprutor så har min mamma lovat att följa med oss, snälla mamma ! :) Sen blir den en fika med mamma & senare en fika med Felicia och lilla Milo :) Slänger in en bild på min lilla (stora) älsklings tjej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0