2 februari 2012

Helt galet vad tiden går fort.. Känns som att det var igår som vi fick reda på graviditeten med det var i juli ( plussade 24 juli)
Jag mår kanon förutom ryggsmärtor då och då, men det hör liksom till.. Det finns ju dom som inte klarar av att gå upp ur sängen pga foglossningar.. eller de som får halsbränna eller att händerna donar bort..
Så jag är faktiskt väldigt lyckligt lottad, även om det har blivit en del gnäll från min sida.. De e klart, i vissa fall har det faktiskt varit rätt synd om mig, om jag får säga det själv :O ;)

Igår fick jag mig ett ryck på kvällen, började städa lägenheten, hann med en hel del.. istortsätt allt.. bäddade tillochmed bebis-sängen. (lite tidigt, jag vet) tvättade också upp väldigt mycket av alla bebiskläderna.. har tvättat 4 maskiner än så länge, och har ca 2 maskiner kvar så är alla kläderna upptvättade :D
Till helgen ska vi hälsa på hos storebror och även blivande gudfar :D Då hade vi även tänkt att köpa det allra sista inför bebisen, alltså en skötbädd, spjälsängsskydd & barnskyddet (bilbarnstolen)

Tog bilder på magen igår..
är idag i v32 (31+6)



Imorgon är det 7 vecor kvar tills bebis kommer.. 7 VECKOR.. Shit, vad har hänt med tiden ?!
Läängtar sååå mycket ! <3<3<3


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0