Magont

Fy fan vilken natt..
Mått skit dåligt..
Vaknade runt 2:20 och varit vaken sen dess.. Kräkts 2 gånger och legat och vridit mig i smärtor..
Ååh så jäkla ont jag har haft i natt får mig att tänka på vilken smärta förlossningen måste ge.. Fy !!
Ingenting jag direkt ser fram emot kan jag ju säga ..
Men det är garanterat värt all smärta i världen..

Det är konstigt hur en människa kan vara så älskad när den inte ens är född än.. Åå längtar så att jag håller på att bli galen..

Nä nu ska jag kurra ner mig i soffan igen.. Skilda världar väntar...


Xoxo


Kommentarer
Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Svar: Mums!!



Uscha krya på dig, kan nog säga att förlossningssmärtorna blir värre men de är dog p åett helt annat sätt och där får du ut något för de ;) Kram

2012-01-06 @ 09:21:42
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0