Jobba jobba jooooobba !

Min väckarklocka (bebis) väckte mig som vanligt strax innan 6 ;)
Idag väntas det lite jobb, dock bara 4 timmar men de kommer räcka för mig, min kropp kommer vara rätt slut efter de 4 timmarna .. Så 10-14 befinner jag mig hos mina älskade äldre människor :)
Imorgon blir det ännu mera jobb, fast då är det 15-21 som gäller..
Min rygg kommer vara DÖÖÖÖD på fredagen, kanske tom lördagen.. =/

Men jag ska inte klaga.. Jag måste ju arbeta för att kunna överleva, vägrar ju gå på föräldraledigheten INNAN bebisen är född.. Jag gillar inte riktigt att leva på bidrag, har aldrig behövt göra det .. Menar inte att de är fel att leva på bidrag absolut inte.. Men jag anser att det är alldeles för lätt att få bidrag i detta land ! Ska inte gå in mera på det. Då tappar jag humöret..

Hur som helst.. Efter min föräldrarkurs igår är jag inte lika rädd för förlossningen längre.. :D jag är fortfarande sjukt rädd.. Men samtidigt väldigt lugn då jag vet att även om jag ger upp under förlossningen så gör inte min kropp det.. Den vet exakt vad den ska göra och när den ska göra vad.. Superbra :) jag skulle i stort sätt kunna föda helt ensam ute i skogen, min kropp hade fixat det. Rent fysiskt.. Sen givetvis menar jag inte att jag ska föda ensam.. Men själva grejen..

Nu ska jag lägga mig ner lite till i sängen.. Klockan ringer om 20 minuter, då har jag snooze tid för 30 min innan ja måste upp.. Haha. Så planerar jag när jag sätter alarm på kvällen innan ;D


(ojojoj, ni får ursäkta.. Har ingen som helst röd tråd i detta.. Blev nog bara ett skriva för att skriva inlägg haha.. )

Oxox


( •jag & min minsta brorson Albin då nån vecka.. Idag e han 3, blir 4 i April.. Tiden går väldigt fort :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0