God Morgon :)

Nu till ett lite mer seriöst inlägg ..
Sitter i sängen och kollar på "vakna med the voice"
Hörde precis Johan svengborg (osäker på efternamnet) säga : - har ni inte börjar träna inför strandsemestern 2012 så är det läge att börja med det NU ! " kände i samma sekund hur ångesten började komma krypandes.. Jag e ju för sjutton gravid.. Jag kommer vara efter graviditets-fet i sommar.. Så måste de ju inte bli , men kommer absolut inte se tränad ut..
Varför är det sån hysteri om just träning och sommaren.. Är det meningen att vi ska leva under jättehårda krav hela året för att vi ska visa oss i badkläder några få gånger under den sk svenska sommaren?! Hmm..
Inte värt det..
Jag kommer sitta stolt, tjock och lycklig med min lilla dotter i famnen, på en filt i sommar på Åhus stranden (där sambons familj har sommarstuga ) och kolla på alla dem som går runt där med en vältränad kropp, och veta att jag har upplevt nått mycket finare än va deras kroppar är värda !!


Till de ja skulle komma till med detta inlägget..
Idag blir det en tripp hem till mamma, länge sen jag var där nu.. Ska dit o käka lite och krama om mormor <3 eftersom de idag är 9 år sen hon förlorade sin livskamrat och make.. Hon förlorade även sin egen livsglädje och viljan till att fortsätta , men mormor är en stark kvinna, den starkaste jag vet.. Hon kämpar, men fina lilla mormor !! Även en av mina bästa vänner <3

Nu ska jag försöka få bebisen att somna om i magen o vila mig en stund..


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0