Föräldrarkurs.

Första dagen på föräldrarkursen idag då.. Jävla skit-tid den ligger på.. 14-16:30 det gör att min sambo som har ett jobb (!!!) inte kan följa med.. Vi måste ju priotera, ekonomin e liksom viktigast ..
Men ändå så jäkla tråkigt att dom inte kan ha den på morgonen eller kvällstid.. Så det finns möjlighet för båda föräldrarna att gå..
Hur som helst, jag ser absolut inte fram emot detta.. Jag är en sjukt blyg person när jag träffar nya människor, tänk att då behöva sitta helt ensam i en ny grupp med människor och diskutera det jag är mest rädd för just nu, förlossningen ! Och inget stöd alls av någon slags trygghet i mitt liv :(
För hoppas att det blir bra ändå.. Jag ska försöka ge det en chans iallafall.. Trivs jag inte så lägger jag ner det där...
Nu e de dax att sminka min, och sedan gå ut med vovven...
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0