Åååå

Lördag idag då..
Varit en sväng i trollhättan eller aa de är ju en bit.. Hade hoppats på att få köpt en säng till bebis och kanske även ett skötbord men inte de nä.. Hittade inte någonting.. Inte ens en lite napp fanns det som vi ville ha.. Suck !

Så nu är vi tillbaka på ruta 1 igen..


Magnus va riktigt elak förut.. Jag försöker att inte trycka i min allt för mkt godis allt för ofta.. Åå igår åt vi godis hemma hos Acke och Michaela under våran spelkväll..
Men iallafall, Magnus vill hyra nån skitfilm, som jag sa nej till.. Då säger han, men om jag köper massa godis o gott till dig då..
Så nu har de varit de ända jag har tänkt på sen dess !! Åå va sugen jag är på godis nu !!

Åååååå !!
Nu ska jag ta mig ett äpple !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0