6 januari 2011

Ja, då va de fredag idag och det betyder "bytdag" i graviditeten..
Så nu välkomnar vi vecka 29 :D
11 veckor to go ! LYCKA !!

Såhär känner jag mig;
Jag mår faktiskt väldigt bra just nu, har liksom en sån period då jag älskar att vara gravid. Älskar att få känna lilla bebisens sparkar.. Dock börjar ju magen stå ut rätt bra nu, men jag har lärt mig en teknik så att jag kan ta på mig mina skor, det som för ca 2 veckor sen kändes som en omöjlighet.. Men nu så :D
Nu när jag mår så bra så resulterar det även i att vovven får det bättre, långpromenader & busande hur mycket som helst på dagarna ;)
Jag blir lätt andfådd och varm för minsta lilla.. Men det hör ju till...

Nu ska jag äta lite frukost :)

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0