Sömnlös

Ge mig min sömn tillbaka, NU !!
okej visst jag har fått ha sovmorgon till 10-10:30 nu både måndag & Tisdag så det kanske är på tiden att jag börjar sova dåligt igen..
Men få vad segt det är.. Jag vill ju iallafall få sova till 6-6:30. Då kan jag ändå gå upp å äta frukost och liksom börja dagen. Men när jag somnar 00:45 & vaknar 3:45 så är jag alls pigg på att gå upp faktiskt..
Min bm säger att det är helt normalt att man sover dåligt i slutet av en graviditet.. Kroppen ställer in sig på att vakna när bebisen gör det, och det märker jag, för ju är det någon som bökar runt inne i min mage :) när jag känner sparkarna så har jag svårt för att vara irriterad på att jag inte får sova.
Sparkarna är värda så mycket mera :) det går aldrig att föreställa sig.. Man känner sig verkligen lyckligt lottad att man har den turen att faktiskt kunna bära liv i sin kropp.. Inte allt som kan det =/

Nu ska jag spela lite yatzy på telefonen. Lyckas jag inte bli trött på de så tänker jag gå upp o sätta mig i stora rummet ...

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0