Hemmafrugan

Puuuh vad jag har städat idag.. Knäskurat hela hallen & stora rummet även tvättat alla fönster. Lagat mat & efterrätt ..
Nu ska jag göra M's smörgåsar till hans frukost imorgon :)
Imorgon så ska jag göra en total skurning av badrummet & köket så långt jag hinner :) fan vad skönt det känns att få lägenheten fin, speciellt nu när det inte är långt kvar till att bebisen kommer.. Idag är det exakt 30 dagar :D 30 dagar, det är ju ingenting :-O
Imorgon är det lägenhetsvisning igen :) får väl se vad jag tycker om de, till bilderna så hatar jag det.. Fult, gräsligt & groteska tapeter. Men sånt får jag inte hänga upp mig på, men ja är inte sugen på att tapetsera med ett spädbarn i famnen..
Jaja
Natti <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Ny blogg :)

2012-03-04 @ 11:44:40
URL: http://sarac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0