Grann-helvete !!

Vad är det för fel på våra grannar .. Speciellt 1 .. Han borde fan skaffa sig ett jobbhelvete !!
Vem börjar dammsuga 8:15 en vardag i ett hyreshus med 3 våningar ?! Jo, idioten som bor ovanför oss !!

Så ungen i magen väcker mig 6:40, blev överlycklig med lite sovmorgon.. Somnade om runt 8 igen å då börjar fanskapet ovanför dammsuga !!!!
Åå nu låter de som att han sågar eller nått, MED DAMMSUGAREN PÅ !!!!

Hade jag inte varit gravid i 35e veckan, trött & såhär tung så hade jag fan gått upp och slagit in hans dörr för att sedan köra upp dammsugar röret i "pip" på honom !!!!!!!!!

Men gör väl som en vanlig svensk, ligger kvar i sängen och irriterar mig på honom och hoppas kunna somna om snart ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0