Första lördagen i Februari 2012

Sovit som en prinsessa idag.. Vaknade till vid 9:30 kröp ner under M's täcke och somnade om på hans arm vaknade igen runt 10. Låg kvar i sängen och drog oss lite.. Daisy (hunden) vaknade och kröp upp och myste med oss :)
Sen gick M upp och jag kollade på Ronja Rövardotter (nostalgiii :) ) Sen gick M bort och handlade en riktig lyxfrukost med bla frallor och äpplejuice :)

Nu ligger han i soffan och kollar på teckant, Daisy sitter på köksbordet och kollar ut och jag hör ur diskmaskinen brummar..

Om ca 1 timma ska vi bege oss mot backaplan och köpa de sista till bebis (tror att jag har skrivit det i de senaste 4 inläggen haha ! ) Sen blir det en fika hos storebror & nicke :) Magnus ska göra nått med tvättmaskinen o handdukstorken eller va de nu va.. (dessa elektriker ! )

När vi åker från Jim så blir det antagligen ett litet besök hemma hos mamma, hon har mina brorsbarn även idag :) Köper nog med oss Thaimat med.. Är så sjukt sugen på de, och har varit det sen igår.. MUMMS !!!

Nu ska jag slänga mig i soffan med min Ipad och spela lite innan det är dax att göra sig klar för att åka :)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0