Alla <3 dag!

Ingen dag vi direkt firar här hemma.. Vi kör med vardagsgåvor istället.. Mycket bättre :) då visar man uppskattning spontant istället för att göra det en speciell dag..


Hur som helst.. Carro va här en stund förut :) år sen jag träffade henne senast.. Men Ååå så trevligt de va :) tack Carro :)



Hela dagen har jag gått som på nålar, och lär göra det ett tag till.. Jag hoppas verkligen att detta INTE kommer att sluta i en besvikelse.. Men känner på mig att det är just precis så de kommer att sluta, i en besvikelse =(
Men om inte, så kommer jag vara världen absolut lyckligaste någonsin !!!
Håller tummarna !!
Snälla, ni med?
( berättar om ett par dagar vad det är ni håller tummarna för )


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0