Tillbaka !

Varit lite dålig uppdatering. Jobbar & pysslat om en sjuk sambo & lagom till han blev frisk blev det att ta hand om en sjuk bebis istället.. Känns fel att kalla henne bebis då hon snart är 8 månader gammal..

Sitter lite och funderar över livet och vart det har tagit mig..
Såg min livsplan ut att jag som 23 åring skulle sitta med en knodd i en bostadsrätt i Gråbo ? - svar nej !
Men tro mig, jag älskar verkligen mitt liv som jag har idag. Lite konstigt bara hur man kan ha sin livsplan i bakhuvudet och ändå inte göra drömmen till verkligen. Vad har hindrat mig liksom - Jo, jag själv !

Jaja. Dags att natta trött & sjuk bebis !

Lite julmys bilder :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1803152/images/2012/pic_50bcaef1e087c37b6dcbbbf2.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0