Underbart

Att spärra upp ögonen 2,5 timmar efter att man har somnat.. Och jättepigg är jag med..
Så nu ligger jag under ett varmt täcke , med en varm hund och bredvid mig har jag en snarkandes Magnus.. Trevligt ..

Både ryggen och magen värker efter gårdagens äventyr =/ men det va de värt, det var skönt att göra nått som man inte har gjort på så många månader, nämligen att shoppa :)

Håret blev bra med.. La ju i massa massa slingor då vi inte visste hur en hårfärg skulle se ut med min jätte utväxt.. Men de blev bra :) aldrig mera hätta däremot.. Fy va det tovade till håret.. Så om 2 veckor när det ska göras om för mer effekt så får det bli folie slingor.. Eller a, som att jag kommer ha tid med det? Ja, för bebisen har faktiskt en pappa oxå ;)

Senare idag (tisdag) blir det ett besök hos barnmorskan...igen...8:30....
detta besöket trodde jag verkligen inte att jag skulle behöva gå på, men jodå, det ska vi tydligen ... KUL, verkligen jätteroligt ..men om inte annat så blir det igångsättning på lördag.. De ska bli kul. Eller kanske inte kul. Men skönt , skönt att bli av med denna jäkla magen, och framförallt graviditeten... Fy va trist de e att vara gravid . Usch.. Mer om det i ett senare inlägg . Det behöver ett eget känner jag om man ska börja rota i den saker ;)

Så håll ut...

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0