Shopping

Nu har vi packat in hela familjen i bilen och är på väg till Allum. Ska försöka hitta någonting att ha på mig. Mina byxor som jag har haft snart 9 månader har börjat gå sönder. Så måste hitta ett par nya byxor. Även fast det känns skit att köpa ett par just nu när jag fortfarande går ner från förlossningen..
Har hittat ett för fina tygskor på HM som jag hade tänkt att få med mig hem :)
Även en tuttepump hade varit skönt att ha. Speciellt som det har varit i natt och idag. Izabella skriker efter mat, hon får man. Suger i ca 5 minuter sen vill hon inte ha mera utan somnar. Försöker väcka henne. Men hon vill inte äta ändå. Så då hade de varit skönt att bara kunna ställa ifrån sig en flaska ... Får väl se. Våran BVC sköterska tyckte inte att jag skulle köpa de. Men hon hade inga anledningar till varför inte. Bara hennes egna åsikter, å sånt lyssnar jag tyvärr inte på. Finns det inga underlag om att det skulle vara sämre för Izabella så kommer jag göra det jag tycker känns rätt !

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0