Nya prover

Börjar tröttna en hel del på Borås nu faktiskt ;)

Nya prover varje dag på lilla prinsessan.. Nu håller vi verkligen tummarna för att dessa värdena är bättre så vi kan få bli utskriva och börja vårt riktiga liv tillsammans som en familj och inte som tre personer som gör som andra säger åt oss att göra..



Förlåt för en kass uppdatering. Men det har varit lite mycket just denna perioden sen Izabella kom just hennes gulsot på väldigt höga värden.. Ska bättra mig. Sen finns de inte jättemycket att skriva om. Dagarna ser likadana ut.
Matar, sover, matar, sover, matar osv.. Aa ni fattar, lyckats ibland få in ett toabesök.. Nä, hon är väldigt snäll faktiskt. Livet har ju ställt om sig helt och hållet, och jag älskar det !
Jag älskar att se henne i ögonen, ha henne sovandes på mitt bröst. Ätandes ifrån mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0