Bröstpump !

En sån underbar uppfinning !!
Pumpade hemma hos mormor idag ca 60 ml (pumpade efter jag hade ammat Izabella) de gjorde att de räckte till två matningar . En gång när jag besökte Kajsa & Therese :) och en gång när jag mötte upp M i garaget innan vi åkte hem ..
Så underbart att kunna ta fram en flaska istället för att "gömma" sig i ett annat rum för att mata henne. Är inte bekväm med att slänga fram boobisarna hur som helst, när som helst..
Så denna pumpen är helt underbar !!
Köpte MAM's :)

Sitter just nu och ammar Izabella. Så mysigt. Tänker absolut inte sluta med det bara för att jag har köpt en pump ..
När hon är klar blir det lite pumpning så natt-matningen blir M's nöje inatt !! :D
Det betyder SOOOOOVA för min del ! :D


/z

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0