Tankar...

Är det verkligen så att så fort man blir gravid som anses man som "död" bland sina vänner?
tex bara för att jag inte röker längre, så är det ingen som ringer sådär med 1-2 timmars mellan rum som man har emellan varje cigg.. Och ang alkoholen, man blir inte bjuden till någonting längre ! När har läser på facebook (för det är just där kontakten med ens vänner lever under gravidieteten) om hur kul de va i helgen och bilderna börjas läggas upp så inser man hur ensam man egentligen blir. Åå det värsta är att man själv alltid var ett självklart val att bjuda.. Men det är väl bara att inse att den tiden är förbi och kommer vara det nu de närmaste 18 år en..
"Nu vet du vilka som är dina riktiga vänner" - Den klassiska kommentaren...
Hm, jo men visst vet jag det.. Men kom igen, är det verkligen de priset det kostar att bli gravid?!

Jag är så sjukt glad att jag har en underbar familj som backar och ställer upp för mig iallafall !
Min söta mormor är ju vara världens bästa ! Vi pratade om våran tid till ultraljudet, jag var helt fast besluten om att det var den 13 oktober 8:00 vi skulle vara där, men min envisa mormor säger - Nej Zara, det är den 19e kl 8:00 ni ska vara där. Åå kan ni tänka er vem som hade rätt? just preics JAG (läs mormor !)
Hur kan min 74 åriga mormor ha bättre koll på mina bm tider än mig? haha..


xoxo

Kommentarer
Postat av: leenaa :)

det va inget, de va min webbläsare som lagga! kunde inte se dina unlägg!

2011-10-11 @ 17:14:34
URL: http://lenalindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0