Regn, Pussel och serier :)

Dåligt väder idag, och har så varit precis hela dagen..
Men igår var jag hos Tessan en sväng och lånad två pussel av henne, inte av den vanliga typen då man ska pussla motivet på kartongen, utan med detta pussel ska du pussla det som personen på kartongen ser .. låter jätterörigt men det är faktiskt väldigt roligt :) Köpte mitt första sånt runt julen 2009 tror jag det var, och har nu även fått Tessan att börja pussla det haha.. Bra jobbat Zara !

Till pusslet har jag en kanna vatten och Andra Avenyn i DvD :) mohaha..
Underbar mysig dag faktiskt.. Har även parkerat Älsklingen framför pusslet haha...  Han ville egentligen spela dator (Bioshock) men icke sa Zara !



OCH



= MYSKVÄLL :D



(Inte exakt de pusslet vi har, men nästan, typ samma idé bakom det :) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0