Dålig uppdatering

Sorry, inte skrivit någonting intressant på flera dagar, och inte heller några recept har det blivit...
Vartit så mycket annat en period nu..
Skolan drog igång förra fredagen så varit helt slut på dagarna..
mina middagar har mest bestått av "nyttig snabbmat" om man kan kalla det så, typ kött och sallad i olika varianter..
Idag var det oerhört onyttig mat, pommes med kycklingkorv *blääää* Korv ska vara gjort av gris och ingenting annat! Fyyy... Åt en halv korv, klarade inte mera...

Imorgon ska jag antagligen förbi min fina Malin efter skolan och se hur hon mår efter hennes helvetesfredag =( snuttigullan då...



X-O-X-O

Kommentarer
Postat av: lenalindroth

smakade oxå på kycklingkorv för ett tag sen, fyfaan va äckligt det var hahah :D

2011-01-29 @ 22:50:28
URL: http://lenalindroth.blogg.se/
Postat av: lenalindroth

hehe kör på med goda nyttiga recept så kan jag tvinga björn göra det till mig haha :D

2011-01-29 @ 22:52:18
URL: http://lenalindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0