13 Januari 2003

Förlåt för den dåliga uppdateringen, vart en otroligt jobbig dag för mig igår..  Nämligen 8 år sedan min morfar gick bort.. När han precis hade gått bort sa foolk till mig att tiden kommer läka en hel del sår, sa dom så för att försöka få mig att må bättre? För sant var det då fan inte.. Saknar honom bara mer och mer för varje dag som går ju!
Hela dagen igår var bara skit.. det ända jag gjorde va grät och sov ungefär, och det nästan konstigaste var att ville bara själv precis hela tiden. I vanliga fall när jag är ledsen vill jag ha någon vid min sida, men inte igår.. Ville bara vara ensam...

Har ni någonsin haft en
prson vid eran sida som liksom är för bra för att vara sann? Vet inte hur jag ska försöka morfar utan att det lite "skrytsamt" Han var helt enkelt den bästa av dom bästa.. Han var alltid så omtänksam och ödmjuk. Han gav ALLTID alla människor en andra chans.. spelade inte roll vad personen hade gjort innan eller om han/hon redan hade fått 100 chanser, man var alltid värd en ny chans.. Tror jag har fått det där ifrån honom...


Nä usch,
nu blev det alldeles för känsligt här..
Skriver mer imorgon eller nått kanske...


  • Gå du före,
    vi kommer sen.
    Visa oss vägen,
    Snart men inte än




<3 Rune "Moffa" Larsson - Idag, imorgon, föralltid i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: lenalindroth

<3 det går aldrig över :( <3

man kommer alltid sakna alla goa minnen och allt <3

2011-01-15 @ 23:03:26
URL: http://lenalindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0