När är det okej att falla?

Hur mycket ska en människa klara av innan det är okej att falla ihop?
Hela min värld har satts på prov under de 3 senaste veckorna.. Och jag undrar när det är okej att kunna falla..
Vart har de där stöttepelarna tagit vägen?
Joo, den ena har försvunnit och SKA aldrig mer få komma tillbaka nära inpå livet igen!!
Den andra verkar ha tagit avstånd, förr umgicks vi jämt ! en självklarhet varje helg istort sätt, men nu är det borta.. Fy fan vad det smärtar..! Känns liksom så fruktansvärt tomt...


Sen vill jag bara SKRIKA ut - Fy fan va du har gjort mig illa i alla år ! Nu är det färdigt ! Nu ska jag själv bli förälder.. Jag har inte tid ork eller kraft för ditt !! Du har gjort mig så jävla besviken !! Det är du som förlorar på detta, inte jag !!


Ni hör ju bara hur upp och ner allt är.. jaja skit samma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0