Lucia :)

Denna dagen började inte bra.. Vaknade 11:30 (!!) :O Kommer inte ens ihåg när jag sov så länge senast.. Men det var skönt..
Gick ut med vovven direkt (fick väcka henne) Sen gick jag bort och handlade, även fast jag vet att jag inte klarar av att handla allt för tunga grejer så kom jag där ifrån med bla 3 liter mjölk 1 liter saft & juice + massa massa andra saker.. Blir så trött på mig själv.. Nu värker ryggen ännu mera, höll på att börja grina när jag gick hem från affären, kändes som att ryggen skulle gå av på mitten.. Direkt när jag kommer innanför dörren hemma så släpper jag ner påsarna och sätter mig på golvet och börjar storböla, vet inte riktigt vad som hände men tårarna bara rann o rann och ryggen smärtade ännu mera..
Hur som helst, käkade frukost och satt igång en tvätt & diskmaskin.. Nu är det ca 1 timma kvar innan jag ska hänga denna elendiga tvätt..
Nu måste Magnus blir frisk !
(Han ville gå med bort o handla, men jag sa nej för att han e sjuk. Han har även sagt att han ska hänga tvätten men det får han inte, allt blir så skrynkligt när han gör det.. Så egentligen är de inte så synd om mig.. Nekar faktiskt den hjälpen jag får)
Men idag är det Lucia.. Firar man egentligen lucia då man inte har några barn? Ser bilder på min facebook hur mina vänner har satt på sina barn tomtekläder, luciaklänningar, pepparkaksgubbar. Hur gulligt som helst måste jag tillägga :D Men tror att det mest eller kanske bara rent av enbart de med barn som verkligen firar Lucia..
Hmm ska vi se vad jag ska fira min lucia med? hm, flygande jacob till middag. Sen slå in paket, långis med vovven runt nolhagaparken. Sen hem o dö i soffan resten av den kvällen.. så GLAD LUCIA, eller va man nu säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0