Uppkörning!

Kanske dags att uppdatera lite..
Kuggade på min uppkörning (😢) 
Fick tyvärr en surgubbe, det är ju absolut inte hans fel att jag kuggade, det är ju mitt. Jag körde väl inte tillräckligt bra. Kändes så fel bara för att jag tyckte de gick så bra, å min körlärare sa innan min uppkörning att hon skulle bli förvånad om jag skulle kugga detta.. Men som sagt de är inte hans fel. Synd bara att jag nu måste vänta i 5 veckor på nästa :( o kuggar jag den med så kommer jag behöva göra om teorin igen med.. De suger ju lite.. Men livet går vidare, finns dom som har det värre här i livet än vad jag har det pga en kuggad uppkörning.. 
Kuggade på för låg hastighet inför rondell & även i rondellen .. Och för sen avsökning & planering.. Suger !! Men men

Vill bara ge er lite uppdatering iallafall :) 

Nu tar jag nya tag mot mitt mål för en vacker dag ska kortet bli mitt !!  Jag tänker inte ge upp pga ett bakslag! 
Jag har varit med om värre saker här i livet ;) så nu ticker körkortspriset upp ännu mera ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0