Sy sy syyy!

I onsdags hämtade vi hem våran nya säng från brorsan, fick även med oss lite andra saker, uppskattas! :D
Bla en symaskin jag fick i julklapp för ett par år sen av min far men som storebror lånade det första han gjorde typ , men som sagt fick tillbaka den i onsdags. Så igår satt jag mig och tänkte sy en liten mössa till Izabella..

Blev faktiskt väldigt nöjd över resultatet.. :) och roligt var det att sy med ! Det lär vi nog fortsätta med, ett tag iallafall ;)

Gjorde först fel, så det blev två horn men det rättade jag till sen, men lite hjälp av grannen :)

/ z


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe ja :-) min fransar växer så fort att några hade växt ut ur rötterna och satt fast ett par millimeter ut på fransarna istället, haha!

2013-05-13 @ 07:32:45
URL: http://Sarajoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0