Unnar mig !

Bestämde mig förra söndagen att på
Måndagen skulle jag ge fan i godiset/dricka/saft osv på vardagarna,. Men guuuuud så många gånger jag har sagt det. Men på nått sätt har jag fått någon omedveten motivation till detta och faktiskt hållt det hela denna veckan.. Har även gått ut och gått längre och oftare med Izabella i vagnen denna veckan också. Kanske beror på vädret som har varit.. Skönt och varm vissa dagar iallafall ;)
Hur som helst. Idag var min "godisdag" så idag köpte jag lite godis, hoppade över colan och det fick bli 2st glas juice istället. Kanske samma mängd socker typ. Men måste bli av med cola beroendet någon gång..
Babbel babbel babbel..
Får väl se hur länge detta varar, men ska fan få det att bli en vana nu att sluta med alla skit på veckodagarna..
Synd att jag fyller år denna söndagen bara :( det gör ju att det blir tårta å så.. Men valde bara tårta imorgon (då jag firar med min familj) och bjuder på middag på söndag när Ms familj kommer Istället :) lite nyttigare iallafall ;)

Glömde nämna att vi är barnlediga från ca 13:00 imorgon till ca 16:00 på söndag :D GOOOOOOOTT !!!

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0