Sista dagen jobb...

... För denna helgen iallafall..
Lite segt att behöva jobba hela helgen, speciellt nu när jag har kvällspass och jobbar då 16-21 .. Inte alls speciellt trevligt faktiskt.. Kan inte hitta på någonting innan eftersom den där bromsklossen att jag ska jobba hindrar..sen rör det sig bara om 5 timmar.. As-segt. Frågade min samordnare i tisdags om det fanns någon chans att få gå 13-21 istället då det känns mer värt än bara 5 timmars arbete. Men det gick inte, så många som var nöjda med sina tider att ingen ville ta mitt pass, å jag förstår dom.
Men hur som helst. Nu är det söndag. Sista passet denna helgen går jag på om 2,5tim. Sen är jag ledig måndag, tisdag. Jobbar ons-tors ledig fre-sön :D
Skönt att vara ledig nästa helg faktiskt, det ser jag fram emot måste jag erkänna. Men samtidigt funderar jag på att skriva upp mig som att jobba extra någon dag nästa helg. Eftersom jag bara har en 50% tjänst nu. Får väl se hur jag gör.

Nu tänkte jag städa badrummet och sen laga lunch/tidig middag här hemma så jag hinner mysa lite med familjen :)

Sen ska jag och våran bil ta oss en snabb-date :)
Förstår inte varför jag aldrig tycks vara redo för uppkörningen?!! De har sagt att jag känna redo men ändå inte.. Hm, jaja.. Bara att kämpa på. Tids nog blir kortet mitt !! Mohaha

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0